وبلاگ

عکاسی تبلیغاتی از گل، گیاه و گلدان

عکاسی تبلیغاتی گل و گلدان
عکاسی تبلیغاتی گل گلدانی گوش گرگی
عکاسی تبلیغاتی گل گلدانی افوربیا تیروکالی
عکاسی-تبلیغاتی-گل-گلدان-12
عکاسی گل بنجامین با گلدان
عکاسی تبلیغاتی گلدان بونسای
عکاسی تبلیغاتی کاکتوس
عکاسی تبلیغاتی گل گلدانی قرمز
عکاسی تبلیغاتی گل گلدانی قرمز
عکاسی تبلیغاتی درخچه گلدانی بنجامین
عکاسی تبلیغاتی و صنعتی از محصول گل کلدانی تراریوم کاکتوس
عکاسی صنعتی گل گلدانی کاکتوس

چگونه از گل عکس بگیریم؟ – قاب خود را به ویرایش رنگارنگ طبیعت تبدیل کنید!

یکی از موارد مورد علاقه عکاسان طبیعت و مبتدیان، گرفتن عکس گل است. گل ها که به دلیل رنگ های پر جنب و جوش و مناسب بودن برای عکس های نزدیک ترجیح داده می شوند، به تنهایی ترکیبات باشکوهی ایجاد می کنند.

با این حال، گرفتن عکس از گل آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. تکنیک هایی وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم و قوانینی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنیم تا بتوانیم این رنگ ها را که با نگاه کردن به آنها زیبا به نظر می رسند در عکاسی به طور دقیق منتقل کنیم. کسانی که نمی‌دانند چگونه از گل عکس بگیرند، می‌توانند از مربیان خود کمک بگیرند. ما مطمئن هستیم کسانی که ترفندها و تکنیک های عکاسی از گل را یاد می گیرند، عکس های بهتری را ثبت خواهند کرد.

نکاتی در مورد عکس گرفتن از گل به شرح زیر است:

۱٫دوربین DLSR

اگر می‌خواهید چگونه عکس گل بگیرید، اولین چیزی که نیاز دارید یک دوربین است. اگر فاصله زوم را با چند اینچ نزدیکتر به سوژه تنظیم کنید، مشکلی نخواهید داشت. اگر نکات عکاسی از گل ها در نظر گرفته شود، می توان عکس های بسیار خوبی به دست آورد. یک دوربین خوب به لطف ویژگی های پیشرفته ای که دارد ایرادات شما را پوشش می دهد.

۲٫ لنز

لنزها نیز از جمله نکاتی برای عکاسی از گل هستند. هنگام استفاده از لنز ماکرو، باید فاصله بین خود و سوژه را به حداقل برسانید. با این حال، برای گرفتن عکس‌های گل خوب به لنز ماکرو نیازی نیست. همچنین می‌توانید با نزدیک‌تر شدن به گل با لنزهای تله‌فوتو، عکس بگیرید و پس‌زمینه را غیرفعال کنید تا تمرکز فقط روی گل باقی بماند.

۳٫ از بالا بکشید

از جمله ترفندهای گرفتن عکس گل، تیراندازی از بالا است. باید بدانید که اگر از بالا به گل ها شلیک کنید، یک عکس متوسط ​​می گیرید. می‌توانید با پایین آمدن به سطح گل یا پایین‌تر، از زوایای جالب عکس بگیرید. اگر به سؤالات نحوه گرفتن عکس گل و آنچه باید توجه کنید پاسخ دهید، می توانید تصاویر ارزشمندی برای کارت پستال ایجاد کنید.

۴٫ عمق میدان

برای عکاسی از گل ها باید به عمق میدان نیز توجه کنید. فاصله شما از جسم بر عمق میدان شما تأثیر می گذارد. به همین دلیل، باید با محو کردن پس زمینه، گل را برجسته کنید. یکی از ترفندهای گرفتن عکس گل این است که فضای پس زمینه را به خوبی تنظیم کنید و تنظیماتی را انجام دهید که گل را شفاف کند.

۵٫ تنظیمات نوردهی

اگر می خواهید از گل ها با لنزهای ماکرو یا تله عکس بگیرید، باید تنظیمات نوردهی سریع را انجام دهید. تنظیمات ۱/۲۰۰ برای لنزهای ۲۰۰ میلی متری تله فوتو و ۱/۴۰۰ برای لنزهای ۴۰۰ میلی متری مفید خواهد بود. تنظیمات نوردهی نیز از جمله نکاتی برای گرفتن عکس گل است. به این ترتیب عکس های گل گرفته شده زیباتر به نظر می رسند.

۶٫ استفاده از سه پایه

از آنجایی که عکاسی از گل شامل عکس های نزدیک است، لرزش دست را به وضوح نشان می دهد. اگر می خواهید عکس گل بگیرید اما دستتان می لرزد می توانید از سه پایه استفاده کنید. استفاده از سه پایه به شما امکان می دهد عکس های گل بهتری بگیرید. همچنین استفاده از سه پایه برای گرفتن عکس های واضح تر و زیباتر از گل بسیار مهم است.

۷٫ نور

نور عنصر مهمی است که هنگام عکاسی از گل ها باید در نظر گرفته شود. اگر عکاسی از گل انجام می دهید، باید روی نور حساس باشید. ساعات اولیه صبح یا غروب خورشید منبع نور کافی برای عکاسی از گل را فراهم می کند. استفاده از نور ملایم خورشید به شما این امکان را می دهد که در عکاسی ماکرو به نتایج عالی برسید.

۸٫ صمیمیت

قابلیت زوم خودکار در دوربین های AF یک ویژگی ایده آل برای عکاسی از گل ها است. علاوه بر این، در محیط هایی که از فوکوس خودکار استفاده نمی شود، می توانید مجاورت را با لنزهای دوربین خود تنظیم کنید. با آزمون و خطا می‌توانید تنظیمات دقیق وضوح را در دوربین‌های دیجیتالی مجهز به زوم خود پیدا کنید.

۹٫ ترکیب

هنگام گرفتن عکس گل، نپرسید که آیا ترکیبی وجود دارد یا خیر. البته عکاسی ماکرو به ترکیب بندی نیز نیاز دارد. شما ترکیب خود را با جایی که ایستاده اید، تنظیمات مجاورت و پس زمینه ایجاد می کنید. شما نمی توانید فقط با گرفتن عکس های نزدیک از گل ها عکس بگیرید. باید سعی کنید زوایای مختلف و داستان های متفاوتی خلق کنید.

۱۰-طبیعت

البته عکس های طبیعت از جمله ترفندهای گرفتن عکس گل است. از طبیعت برای گرفتن عکس گل استفاده کنید، نه فقط از گل های خانه. برای ایجاد عکس های خوب، باید در طبیعت عکاسی کنید. در میان جنگل ها و مزارع گل قدم بزنید. از هر گیاه عکس بگیرید و خودتان را بهبود بخشید. با عکاسی از طبیعت خود را ارتقا دهید.

با ترفندهای عکاسی از گل، مهارت های خود را ارتقا دهید و زمینه های تخصصی خود را گسترش دهید. از هر نعمت طبیعت برای تبدیل شدن به یک عکاس حرفه ای استفاده کنید. اگر پاسخ سوال خود را در مورد نحوه گرفتن عکس گل پیدا کردید، به باغ گل های رنگارنگ بدوید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما