وبلاگ

نکاتی برای گرفتن بهترین سلفی

پیشنهادهایی برای گرفتن سلفی بهتر – چگونه بهترین سلفی را بگیریم؟

سلفی گرفتن به بزرگترین روند اخیر در ایران تبدیل شده است، همانطور که در سراسر جهان است. این روند که بسیاری از سلبریتی ها از آن استقبال کرده اند، در شبکه های اجتماعی به یک جنون عکس تبدیل شده است. مربیان ما به کسانی که می خواستند برای گرفتن عکس های سلفی بهتر پیشنهادات مختلفی ارائه دهند. شما می توانید این پیشنهادات را در صفحه ما پیدا کنید…

نکاتی برای گرفتن بهترین سلفیگرفتن عکس از خود در واقع از زمانی که فناوری عکاسی برای اولین بار ظاهر شد در زندگی ما بوده است. مردم سعی کردند به تنهایی عکس بگیرند، اما نتوانستند ژست های موفقی بگیرند زیرا دوربین جلویی وجود نداشت. به لطف فناوری در حال توسعه تلفن در سال های اخیر، دوربین های جلو وارد زندگی ما شده اند و عکس های سلفی موفق تر شده اند. برنامه های سلفی و حتی برنامه های آموزشی برای نکاتی در مورد گرفتن عکس های سلفی بهتر وجود دارد. بنابراین، چگونه یک سلفی بگیریم؟ پیشنهاد شما برای گرفتن سلفی بهتر چیست؟ بیایید بررسی کنیم…

تاکتیک هایی برای عکس های سلفی موفق؛

۱- دست خود را زیاد دراز نکنید.

دست خود را زیاد دراز نکنید

از جمله نکاتی که برای گرفتن عکس های سلفی بهتر وجود دارد، نگه داشتن بازوها در پس زمینه مهم است. نمایان بودن بازوی شما هنگام گرفتن عکس سلفی در واقع خیلی خوب به نظر نمی رسد. بسته به زاویه، بازوی شما ممکن است با تصویر بدن شما در عکس هایی که از بالا یا از جلو گرفته شده اند تضاد داشته باشد. بازوهای شما که خیلی دراز شده اند نیز خیلی بزرگ به نظر می رسند و ظاهری ترسناک ایجاد می کنند. برای جلوگیری از این امر، سعی کنید دست خود را بیش از حد دراز نکنید یا از چوب سلفی استفاده نکنید.

این صفحه را هم حتماً ببینید: نکته و ترفندهای عکاسی با گوشی موبایل خودتان

۲٫ برای سلفی بهتر تنها نباشید.

برای سلفی بهتر تنها نباشید

نکاتی برای گرفتن سلفی بهتر شامل تنها نبودن است. ممکن است به تنهایی در عکس‌ها خوب به نظر برسید، اما می‌توانید با دوستان و حیوانات خانگی خود ژست‌های سلفی مختلفی بگیرید. در طول سلفی‌هایی که با دو یا چند نفر گرفته می‌شوید، ژست‌های پرطرفدار بیشتری می‌گیرید، زیرا بازوی شما که دوربین را گرفته است قابل مشاهده نیست و پس‌زمینه کمتر دیده می‌شود. با پیشنهادهایی برای گرفتن سلفی بهتر و تمرین زیاد، عکس هایی را دریافت خواهید کرد که دوست دارید.

۳٫ از یک چوب سلفی استفاده کنید.

از یک چوب سلفی استفاده کنید

از زمانی که گرفتن سلفی مد شده است، تولید لوازم جانبی برای ادامه این روند آغاز شده است. چوب های سلفی برای گرفتن عکس های سلفی بهتر بسیار مهم هستند. به ویژه برای گرفتن سلفی در مکان های دیدنی یا در مکان های شلوغ به یک نجات دهنده تبدیل شده است. به همین دلیل در بین تکنیک های گرفتن سلفی زیبا از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین می توانید از این دستگاه ها برای گرفتن عکس های سلفی بهتر استفاده کنید. شما می توانید به لطف چوب های سلفی که به شما کمک می کند عکس های با زاویه دید عریض بگیرید، پس زمینه های عالی بگیرید.

۴٫ زاویه دوربین را تغییر دهید.

زاویه دوربین را تغییر دهید

برای گرفتن بهترین عکس های سلفی، باید از زوایای مستقیم دوری کنید. زاویه نیز که از نکاتی برای گرفتن عکس های سلفی بهتر است بسیار مهم است. کمی زاویه راست یا چپ را تنظیم کنید، دوربین را کمی بالاتر از زاویه دید نگه دارید. سپس زاویه ای را که بهترین پیدا می کنید تعیین کنید. می توانید این زاویه را برای تمام سلفی های خود اعمال کنید. هنگامی که زاویه مناسب را پیدا کنید، چهره شما بی عیب و نقص به نظر می رسد. اگر نمی دانید چگونه زوایای دوربین را تغییر دهید، آموزش عکاسی بگیرید.

۵٫ برای زیباترین سلفی ها از ساختگی دوری کنید.

برای زیباترین سلفی ها از ساختگی دوری کنید

یکی دیگر از نکات مهم در بین پیشنهادات برای گرفتن عکس های سلفی بهتر، ظاهر طبیعی است. عادت هایی مانند به هم زدن لب ها و انجام حرکات بی معنی را که در هنگام گرفتن سلفی ظاهری مصنوعی ایجاد می کند، کنار بگذارید. هنگام استفاده از تکنیک های زیبای سلفی گرفتن مراقب باشید که طبیعی رفتار کنید و صمیمانه لبخند بزنید. ژست های سرگرم کننده بگیرید و روی لحظه تمرکز کنید. لیست پیشنهادات ما برای گرفتن سلفی بهتر را بخوانید…

۶٫ برای زیباترین سلفی به پس زمینه توجه کنید.

برای زیباترین سلفی به پس زمینه توجه کنید

در میان تکنیک های گرفتن سلفی های زیبا، توجه به پس زمینه نیز بسیار مهم است. برای گرفتن عکس های سلفی بهتر، مطمئن شوید که پس زمینه شما ساده یا منظم باشد. پس زمینه های به هم ریخته می توانند مانع از دریافت عکس های مورد نظر شما شوند. عکس های سلفی شما با پس زمینه ای ساده و مرتب جالب تر و بی عیب تر به نظر می رسند. پس زمینه که از جمله نکاتی برای گرفتن سلفی بهتر است، بر کیفیت عکس تاثیر می گذارد.

۷٫ از لنز دوربین استفاده کنید.

 از لنز دوربین استفاده کنید

با روند سلفی، فناوری دوربین جلو نیز شروع به توسعه کرد. لنزهای دوربین به طور موثری آگاهی را در میان تکنیک های سلفی گرفتن زیبا ایجاد می کنند. برای ثبت تصاویر سلفی موفق می توانید از لنزهای تولید شده برای تلفن های همراه استفاده کنید. یا می توانید با لنزهای چشم ماهی و ماکرو دوربین خود عکس های مختلفی ایجاد کنید. با نکاتی برای گرفتن سلفی بهتر، می توانید تصاویر گرفته شده از دوربین های حرفه ای را دریافت کنید.

۸٫ از فناوری برای بهترین سلفی استفاده کنید.

از فناوری برای بهترین سلفی استفاده کنید

اگر به این فکر می کنید که چگونه سلفی بگیرید، می توانید با بهره گیری از قدرت تکنولوژی از برنامه های سلفی استفاده کنید. با کمک این برنامه ها می توانید عکس هایی که به صورت سلفی گرفته اید را فیلتر و روتوش کنید. می توانید نور را به دلخواه تنظیم کنید، جلوه بدهید، عکس را برش دهید و فریم اضافه کنید. به لطف برنامه های ویرایش سلفی، می توانید از عکس های استاندارد فاصله بگیرید. به این ترتیب تکنیک های سلفی گرفتن زیبا اجرا می شود.

۹٫ نور را به درستی تنظیم کنید.

نور را به درستی تنظیم کنید

یکی از بزرگترین اشتباهات کسانی که می خواهند سلفی بهتری بگیرند این است که نوری که از بالا می آید را نادیده می گیرند. افرادی که زیر یک لامپ ایستاده عکس می گیرند متوجه می شوند که نیمی از صورتشان روشن و نیمی دیگر تیره است. این یک تصویر غیر طبیعی ایجاد می کند و از وضوح جلوگیری می کند. شما باید رو به نور عکس بگیرید. بنابراین عکس های بهتری می گیرید. اگر نمی دانید چگونه از نور استفاده کنید، می توانید در کلاس های عکاسی شرکت کنید. پیشنهادهایی برای گرفتن سلفی بهتر نیز از سوی مربیان شما ارائه خواهد شد.

۱۰٫ برای گرفتن سلفی های بهتر، زیبا به نظر برسید.

برای گرفتن سلفی های بهتر، زیبا به نظر برسید

همیشه کار را به تکنولوژی بسپارید، مواظب خود نیز باشید. برای گرفتن عکس های سلفی بهتر، عکس هایی که در آنها آراسته و با آرایش هستید، شما را زیباتر از سایر سلفی هایتان می کند. موهای پر، آرایش صورت و لباس های شیک در هنگام سلفی گرفتن مزیت خواهد بود. همانطور که به تکنیک های زیبای سلفی گرفتن توجه می کنید، باید به آراستگی خود نیز توجه کنید.

برای گرفتن عکس های سلفی بهتر، باید از تکنیک های خوب گرفتن سلفی استفاده کرد. طبیعی باشید و همیشه با مفاهیم جدید عکس بگیرید. همچنین مراقب باشید که تمام صورت خود را در قاب بگیرید و از گوشی هایی با دوربین جلوی باکیفیت استفاده کنید. با آگاهی از نکات بهتر گرفتن سلفی و استفاده از آن ها عکس های بهتری بگیرید و لایک و کامنت شما افزایش یابد… در عین حال با دوره عکاسی خود را ارتقا دهید و حرفه ای عمل کنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما